Platební podmínky
Hotově při převzetí zboží
Platba při převzetí je nejjednodušší způsob, jak za zboží zaplatit. Pokud zvolíte osobní odběr na adrese naší školky, můžete si navíc z ceny svého nákupu odečíst 10%, a k tomu svou objednávku podle potřeby doplnit - rádi Vás provedeme, ukážeme Vámi objednané druhy v plné velikosti a poradíme. O tomto svém záměru nás ale prosím předem informujte, abychom si mohli vyhradit dostatek času, po který se Vám budeme věnovat.
Hotově při osobním odběru
- Osobní odběr včetně konzultace je po předchozím dohodnutí termínu u nás vždy zdarma, a pokud není Vámi požadováno zabalení do pevného obalu (uzavřená krabice), můžete si navíc z ceny svého nákupu odečíst 10%. Měkké obaly (sáčky, podkladní kartón) Vám samozřejmě můžeme poskytnout.
- Při osobním vyzvednutí bez dřívějšího ohlášení Vám bude zboží v provozní době vydáno, ale již Vám nemusí být umožněn vstup na zahradu. Proto doporučujeme se předem ohlásit.
- Zboží pro Vás bude rezervováno mimo měsíce prosinec až únor (kdy to není omezeno) po dobu nejdéle 7 dnů, jejichž uplynutím je objednávka zrušena.
Hotově při doručení naším vozidlem
Hotově můžete zaplatit i za zboží, jehož dopravu zajišťujeme po dohodě s Vámi my (např. vzrostlé stromy, keře). Tato platba je zdarma. U velkých objednávek a rezervace po delší dobu ale může být prodávajícím požadována záloha.
- Cena dopravy je závislá na hmotnosti zboží, ujeté vzdálenosti a možnosti sloučení objednávek více odběratelům na trase. Ceny a další podmínky této dopravy jsou uvedeny zde.
- Rezervace zboží z Vaší objednávky s touto volbou dopravy může být na požádání po vzájemné dohodě prodloužena ze standardních 7 dnů na maximálně 30 dnů v době březen až listopad, v ostatních měsících až neomezeně. Důvodem je možnost nabídnutí nižší ceny při sloučení objednávek více zákazníků.
- Pokud prodávajícím navržený termín nebo cena dopravy nejsou kupujícím do tří dnů akceptovány, nebo ve stejném době navržen jiný termín, může být objednávka prodávajícím zrušena a zboží prodáno jinému zájemci. Objednávka se také ruší, pokud prodávající nenabídne termín závozu do tří dnů před konečným - prodlouženým datem, které stanovil kupující v objednávce.
Zasílání na dobírku jinými přepravci zpravidla neprovádíme - jednak z důvodů vysoké administrativní a časové náročnosti pro nás, hlavně ale vzhledem k charakteru živého zboží, jehož neodebrání /pozdní odebrání/ nám způsobuje škody na rostlinách, je těžké posoudit oprávněnost případné reklamace, příp. zavinění dopravce, nebo nesprávné a pozdní ošetření dodaného zboží kupujícím. S přihlédnutím ke stále se rozšiřujícím možnostem a rychlosti přímých plateb považujeme tento způsob za historicky překonaný, pro živé rostliny nevhodný, a navíc v poměru k jiným dnešním možnostem i velmi drahý pro Vás, zákazníky.
Platební kartou přímo v našem zahradnictví nelze zaplatit.
Převodem předem
Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám na e-mail pošleme pokyny k platbě. Po připsání platby na náš účet na tentýž e-mail obdržíte daňový doklad. Platbu můžete uhraďit buďto na účet u FIO banky, č. účtu 2700168348/2010, nebo u mBank, č. účtu 670100-2200601088/6210.
Při platbě předem bankovním převodem :
- pokud máte také účet u uvedených bank, je platba v rámci jedné banky převedena prakticky okamžitě a zdarma.
- pokud máte jinou banku, termín dodání může být ovlivněn termínem připsání platby - ze zákona musí banka platbu převést do tří pracovních dnů - zboží pak expedujeme až po připsání platby na náš účet. Banky se v tomto směru velmi zlepšily, a tak např. od České spořitelny nyní platby přichází během pár hodin.
- je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do sedmi pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji můžeme považovat za zrušenou.
- pokud následně převezmete zboží osobně, je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas).
- cena za platbu převodem závisí na sazebníku Vaší banky.